reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Adam

Jozef Adam

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy nie je neskoro, začať robiť dobré veci. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená-7Paškapolitické RÉSUMÉSúkromné

reklama

Paška

Paška: Nevedomosť je môj obrovský hendikep Ja: A nielen nevedomosť

Jozef Adam

Paška: Nevedomosť je môj obrovský hendikep Ja: A nielen nevedomosť

Predseda parlamentu dnes na tlačovej besede (TB) verejne priznal, že jeho obrovský hendikep je nevedomosť volebného zákona.  Kto videl celú TB a nie iba zostrih v médiach  bude isto so mnou súhlasiť, že hendikep nemá len z nevedomosti, ale aj zo slušnosti. Keď som besedu dopozeral zmohol som sa na slovíčko “brutál”.

  • 8. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Paškovo kruté detstvo alebo vianočný hit tejto vlády

Jozef Adam

Paškovo kruté detstvo alebo vianočný hit tejto vlády

Myslel som si, že do Vianoc neostáva nič iné ako čakať na idylku – prežívať chvíle v pokoji a spokojnosti. No a just mi to musel predseda parlamentu prekaziť. Keď som si vypočul, aké mal kruté detstvo, tak som nemohol zostať na pokoji.

  • 23. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu