Ak sa mi otázky na telo nebudú páčiť, či nedajbože budú pravdivo nepríjemné, načo mrhať časom? Beriem nohy na plecia a odchádzam. Je to možno úsmevné, ale aj veľmi drzé a hlavne veľmi nebezpečné. Jeden precedens a už z toho bude pravidlo? Tak to nie!
Igor Štefanov nezvláda nielen svoje emócie, ale ani ministerstvo. Fakty okolo nástenky sú jasné, ba až nad slnko jasnejšie. A ich vysvetlenie je ťažké až nemožné. Aj keď je väčšine tento fakt jasný, mal by sa o to predsa len pokúsiť. Veď zaplatiť za dve webové stránky niečo okolo 4,5 mil. korún, samozrejme bez DPH, stojí za vysvetlenie. Nástenka a emisie sú korunnými škandálmi súčasnej koalície.
Ako rátam, tak rátam, vychádza mi iba jedno. Najlepšie je mať reklamnú agentúru. A nie hocijakú. Samozrejme blízku koalícii. Prečo? Rátajme spolu: štyri logá (8 mil. korún) + dve webové stránky ( 4,5 mil. korún) + televízne šoty (70 mil. korún) = 84,5 mil. korún. "Nádhera", ktorú zaplatíme my všetci , keďže Európska komisia nám z nástenkového tendra nepreplatí ani halier. Vysvetliť 350 miliónovú sekeru za celý tender by bolo načase!
Aby som nezostal iba pri ministrovi, podobne "diplomaticky" to vyriešil aj pán europoslanec Zala. Po vlastnom zamotaní sa v diskusii, sa veľmi rýchlo vymotal. Postavil sa a odišiel. Samozrejme, AK DOJDÚ SLOVÁ, NARADE SÚ NOHY... Apropo, utekajú iba zbabelci :)
Ako prebiehal nástenový tender sa dočítaš tu.
Aktuálizácia: 02. DEC 09, 11.00