reklama

Paranoja "dobrého záhradníka"

Od zajtra je oficiálny štart kampane a tak sa chcem ešte v týchto nočných hodinách pozastaviť nad "kuloárnymi" informáciami, ktoré sa "dobrému záhradníkovi" dostali priamo do uší zverejnených na "jeho" stránke. Vyhlásenie "dobrého záhradníka" ako reakciu na môj blog "Dobrý záhradník pohnojí všetko..." nemá racio.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

1. Protikampaň alebo paranoja? Ani doteraz ja osobne neviem o nejakej vedomej či nevedomej protikampani, ktorá by mala byť prezentovaná bilbordami. Napísal som blog "Dobrý záhradník pohnojí všetko..." , v ktorom som opísal svoje myšlienky a názory. Môj názory sa opierali o fakty (zrušený tender DPB, a pod.). Naproti tomu, však informácie, ktoré opísal záhradkár sú paranojou bez racionálnych základov. Hovorím za seba, svoj názor, a plne akceptujem názor tých druhých.

2. Kampaň sa stupňuje priamo úmerne s blížiacim sa 14. novembrom. Protikampaň, ktorá je podľa zákulisných informácii "na spadnutie" potvrdzuje okrem iného aj môj blog. Ním sa okrem iného testuje verejná mienka. Je to pre mňa úsmevné, nakoľko netestujem žiadnu verejnú mienku.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3. A toto už je fakt sebareflexia, ktorú len tak často nevídať. Citujem "dobrého záhradníka": "Myslím si však, že pointa je niekde inde... Každý súdny človek vie, že kto niečo robí, robí aj chyby. Ja nie som neomylný superman." No paradoxne pri tom vyznieva jeho slogan: "Dobrý záhradník, krásny kraj". Môj blog sa zameral práve na túto paradigmu.

Bratislavská MHD sa mení k lepšiemu. No za akú cenu, a akým spôsobom. Má pravdu, že SMS lístok či online električenka sú to lepšie, čo sa zaviedlo do praxe. No podľa mňa je to v 21. storočí aj úplne normálne. Prirodzené podľa mňa by malo byť aj čistenie a dezinfekcia verejných dopravných prostriedkov. Komicky až absurdne vyznieva infomácia o projekte čistejšej a bezpečnejšej dopravy. Či to nie je samozrejmosť?!
Na margo k spomínanému nákupu (megatendru) autobusov. Predseda predstavenstva DPB nie je začiatočník v biznise, manažmente, či obstarávaní. No robiť nákup bez súťaže je buď úplná "náhodná" chyba (veď kto robí, robí aj chyby), ktorá je zabudnuteľná alebo diskreditácia a totálny diletantizmus.

SkryťVypnúť reklamu
reklama


Najlepšie, najsprávnejšie i najobjektívnejšie bude, ak o spokojnosti MHD v Bratislave rozhodne cestujúca verejnosť a nie autom cestujúci "dobrý záhradník".

Blog je reakciou na vyhlásenie "dobrého záhradníka" o mojej účasti vo vedomej a organizovanje protikampani na jeho osobu.

Jozef Adam

Jozef Adam

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nikdy nie je neskoro, začať robiť dobré veci. Zoznam autorových rubrík:  Nezaradená-7Paškapolitické RÉSUMÉSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu